فیلم سینمایی سارا و آیدا با کیفیت بالا

    فیلم سینمایی سارا و آیدا

    فیلم سینمایی سارا و آیدا

    فیلم سینمایی سارا و آیدا یک فیلم سینمایی ایرانی از مازیار میری می باشد که ساخت آن از سال ۱۳۹۵ شروع شد و در سال ۱۳۹۶ در پرده سینما رونمایی شد.

    بازیگران: پگاه آهنگرانی , مصطفا زمانی , غزل شاکری , یغما گلرویی , سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش

    خلاصه داستان فیلم سینمایی سارا و آیدا:

    سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می ایستند؟

    تاریخ اکران این فیلم ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ می باشد.

    نقد فیلم:

    مازیار میری، فیلم‌ساز شهیر و پرافتخار ایرانی بعد از تجربه موفق فیلم «حوض نقاشی»، که در جاری کردن اشک مخاطب در سالن سینما بسیار موفق بود، این بار با فیلم «سارا و آیدا» و فضایی متفاوت بازگشته است . «سارا و آیدا» مانند کارهای قبلی میری اثری است اجتماعی اما بیش از آنکه شبیه «حوض نقاشی» باشد و یک معضل خاص را موردبررسی قرار دهد، مانند «سعادت‌آباد» به سراغ موضوعی عمومی‌تر رفته است و با پرداختن به نگرانی‌های اخلاقی می‌توان گفت میری به ریشه‌های خود بازگشته است.

    غیرقابل‌انکار است که آثار متأخر میری تحت تأثیر آثار فرهادی و تعلیق‌های ناشی از انتخابات اخلاقی که مشخصه آثار وی است، قرار دارد. این تأثیر اگر در «سعادت‌آباد» در لایه‌های زیرین یک فیلم‌نامه پیچیده و پر شخصیت بود، در «سارا و آیدا» نمود بیرونی‌تر و آشکارتری دارد.

    جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این فیلم، انتشار رایگان این فیلم ممنوع می باشد و تمامی حقوق آن محفوظ است؛ بدین ترتیب جهت بهبود اثر و حمایت از این فیلم، لطفا آن را به صورت معتبر خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر