مستند جستجوی مارهای غول پیکر – Search For The Super Snake

    | دوبله فارسی |

    مستند جستجوی مارهای غول پیکر - Search For The Super Snake

    مستند دوبله فارسی مارهای غول پیکر (Search for The Super Snake) یک مستند بسیار زیبا از شبکه نشنال جئوگرافیک فارسی می باشد که به افرادی که علاقه مند به مستند های حیات وحش می باشند، توصیه می شود.

    در این مستند به بررسی دو مار غول پیکر آناکوندا و پیتون مشبک پرداخته می شود و هر کدام از ابعاد مختلف از جمله سرعت و زمان شکار و حلقه زدن و بلعیدن و … بررسی می شوند.

    همچنین در این فیلم مستند، شاهد فشار باورنکردنی مارهای غول پیکر به قربانی هنگام حلقه زدن به دور قفسه سینه آنها خواهیم بود؛ فرض کنید فشاری به اندازه یک اتوبوس مدرسه در هر اینچ از قفسه سینه شما به مدت ۲۰ دقیقه وارد شود!
    آیا انسان ها می توانند طعمه مارهای غول پیکر باشند؟ چرا گاهی اوقات برخی از انسان ها توسط مارهای غول پیکر کشته می شوند و دلیل حمله مار به اینگونه افراد چه می تواند باشد؟
    آیا برخی از تصاویری که در فضای مجازی در خصوص شکار انسان توسط مارهای غول پیکر پس از بریدن شکم آنها نمایان است، واقعی می باشد؟
    در این فیلم مستند به تمامی این پرسش ها پاسخ داده شده است و حمله مار به یک کشاورز مالزیایی شبیه سازی شده است.

    مستند جستجوی مارهای غول پیکر

    این فیلم مستند جذاب را از دست ندهید؛ هر آنچه در مورد مارهای غول پیکر و عظیم الجثه که شاید مایل باشید بدانید، در این فیلم مستند همراه با دوبله فارسی گفته شده است. هم اکنون می توانید این فیلم مستند دوبله فارسی را از گلدن دانلود با لینک مستقیم دریافت و مشاهده کنید. حجم این مستند فشرده سازی شده است و پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار های اجرای فایل های فشرده از جمله نرم افزار winrar می توانید آن را مشاهده و یا استخراج کنید.

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر