کلیپ سخنرانی استاد رائفی پور در مورد حقیقت ۱۳ بدر

    درود خدمت تمامی بازدیدکنندگان گرامی از گلدن دانلود ! حتما تا کنون به این فکر افتاده اید چرا برخی میگویند ۱۳ بدر (سیزده بدر) نحس است و اینکه در گذشته چگونه بوده است و از کی مردم به سیزده بدر میروند. اکنون این داستان برایتان با دیدن این کلیپ ۱۰ دقیقه ای مشخص می شود.

    برای اینکه قضیه روشن تر شود قبل از مشاهده لطفا این متن را بخوانید: توجه داشته باشید که خشایار شاه توسط مردم “خشایار شا” نامیده میشد یعنی اینکه برخی از رسومات شاهان هخامنشی را زیر پا گذاشته بود به چند نمونه که اینجا ذکر میشه دقت کنید:

    حقیقت ۱۳ بدر

    برای یک نمونه شاهان هخامنشی یک زن داشتند اما خشایار شاه به زن خود گفت که عریان در یک مراسم در جمع عبور کند اما این خلاف فرهنگ پارسیان آریایی بود (برای همین هست که پله ها در تخت جمشید ارتفاع کمی دارند تا حتی مچ پایه زن دیده نشود!) این یک نمونه بود و مورد دوم این هست که زن خشایارشا این کار را انجام نداد و خشایار شا فرد خودخواهی بود و او را کشت! بنابراین یک قاتل هم هست و پس از آن دنبال یک همسر گشت و تمامه وقایعی که در کلیپ آمده است رخ داد و به مردم ایران خسارت زیادی وارد شد.

    در ضمن آن دو نفری که باعث شدند ۷۵ هزار ایرانی در روز ۱۳ فروردین کشته شوند اکنون آرامگاهی در شهر همدان با نام “بقعه استر و مردخای” دارند تا قبل از سال ۱۳۸۹ هـ . ش نام آن”زیارتگاه استر و مردخای” بود اما پس از تهدید اسرائیل در تخریب بیت المقدس در سال ۲۰۱۰ ؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه بوعلی سینا در شهر همدان به محل آرامگاه وارد شدند و نام زیارتگاه را از محل دفن آن دو تن “استر و مردخای (لعنت الله علیه)” برداشتند و پس از آن نام مکان به “استر و مردخای” تغییر کرد!

    جالب است بدانید در آن مکان تنها افراد با خانواده می توانند وارد شوند و افراد مجرد راه داده نمیشوند!

    در شب دوازدهم یهودی های صهیونیست در کشور اسرائیل جشن دارند و آن جشن خیلی غیرقابل تحمل می باشد!

    آنها شیرینی هایی با تصویر “گوش هامان (گوش صدرعظم ایرانی در زمان خشایارشا)” می پزند و پخش میکنند و به جشن آنها “پوریم” گفته می شود. معنای کلمه “پور” ، “قرعه” می شود و این یعنی همان قتل ۷۵ هزار تن ایرانی و یعنی قتل عام ۱۵ قوم پارس ایرانی!

    زیرا آنها با نفوذ به خشایار شاه قرعه را بدست آوردند و شانس زنده ماندن و بقا یافتند و زهر خود را روی ایرانیانی که کوروش آن یهودی های خبیث را در آسایش گذاشته بود و بهشون نان و نمک میداد ، ریختند و نمک خوردند و نمکدان شکستند!

    خودتان می توانید قضاوت کنید و تمامی اطلاعات فراوان است کافیست از بازی و نرم افزار های مسنجر دور شوید و به پژوهش بپردازید تا دریابید که چقدر ماجرای دردناکیست برای کشور ما!

    اکنون چنانچه این متن رو خوانده اید می توانید ویدیوی ۱۰ دقیقه ای را مطالعه نمایید تا حقیقت ۱۳ بدر را دریابید.

    دانستن حقیقت ۱۳ بدر یکی از داده های مهم برای هر شخص ایرانی به شمار میرود و خیلی خوب است که این داده هارا در وجود خود داشته باشید زیرا اینها بخش مهمی از تاریخ کشور ماست که با شرمندگی باید گفت که این داستان ها در کتاب های تاریخی ما در آموزشگاه ها ثبت نشده اند.

    امیدواریم که این مطلب را پسندیده باشید و در اینصورت می توانید دیدگاه خود را در مورد این پست بیان کنید و ما آماده دریافت دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

    در ضمن این پست خلاصه شده می باشد و میتوانید به صورت مفصل در سایت هایی مثل ویکی پدیا و سایر سایت های خبری و پژوهشی دیگر بازبینی نمایید.

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر