Clash Royale

    محصول جدید شکرت سوپرسل نسخه اندروید

    Clash Royale

    Clash Royale

    کلش رویال نام محصول جدیدشرکت سوپرسل می باشد که این شرکت تولیدکننده دوبازی معروف Clash of Clans و Boom Beach می باشد.این بازی در ابتدا در نسخه Ios منتشر شد و پس از آن برای اولین بار نسخهی اندروید آن در فروشگاه Google play منتشر شد.

    این بازی نیز مانند کلش آف کلنز بازی رقابتی است و به جنگ قبیله ها میپردازید و باید نیروها را به سپاه دشمن بفرستید و به تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن بپردازید

    در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده ی کلش رویال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

    برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash Royale اندروید:

    • مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان
    • جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود
    • جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
    • نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج و تخت
    • ساخت امپراطوری قدرتمند خود با ابزارهای مختلف
    • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

    شما می توانید اولین نسخه بازی فوق العاده زیبا و محبوب Clash Royale را همین الان از سرورهای قدرتمند گلدن دانلود دانلود کنید. توجه داشته باشید با نصب و شروع بازی از اولین بازیکنان آنلاین سراسر جهان هستید که این بازی را انجام می دهید!

    تغییرات نسخه ی v1.2.3:

    * بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر