Free Studio

    برنامه تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری

    Free Studio

    Free Studio

    نرم افزار تغییر فرمت Free Studio از شرکت DVD Video Soft ، یک نرم افزار بسیار مناسب جهت تغییر فرمت انواع فایل های تصویری و صوتی می باشد و به وسیله آن میتوانید مشکل خود را در تغییر فرمت رفع کنید.

    این شرکت برنامه هایی را اضافی میکند و میتوانید آن برنامه ها را نیز نصب کنید و در واقع در همین برنامه برای شما نمایان شود!

    برای مثال اگر فرمتی باشد که اکنون برنامه ای برای تغییر فرمت آن ندارد ؛ در صورتی که شرکت DVD Video Soft برنامه جهت تغییر فرمت آن ارائه دهد ؛ شما میتوانید آن برنامه را گرفته و در همین نرم افزار بیافزایید و فرمت را تغییر دهید!

    با استفاده از این برنامه میتوانید کیفیت تغییر فرمت را انتخاب کنید (کیفیت فعلی – کیفیت کمتر – کیفیت بیشتر) و همچنین اندازه تصویر هم میتوانید تعیین نمایید.این کار میتواند در وقت شما صرفه جویی نماید.ممکن است شما بخواهید فرمت را تغییر و در همزمان کیفیت فایل جدید که با فرمت دلخواه شما ذخیره میگردد را نیز پایین آورید اما نرم افزار های دیگر ممکن است چنین دسترسی به کاربران ندهند و از این بابت برنامه Free Studio میتواند دست کاربران را بگیرد و به آنان کمک بزرگی کنید!

    این برنامه همانطور که از نامش پیداست رایگان است بنابراین نیاز به هیچگونه کرک و کد های تقلب برای بازگشایی ندارد و از این بابت نیز توجه و علاقه کاربران را نسبت به خود بیش تر میکند.

    فایل های زیادی نظیر فایل هایی با فرمت audio CD هستند که شاید بخواهید آن ها را تغییر فرمت دهید اما نرم افزار آن را پیدا نکرده اید و همچنین بسیار فایل با فرمت های مختلف وجود دارند اگر برای هر فایل بخواهید یک برنامه تغییر فرمت بگیرید میدانید چندین برنامه تغییر فرمت خواهید داشت و چقدر از سرعت CPU کامپیوتر شما می کاهد؟!همگی میدانیم که هرچه برنامه های بیش تری نصب باشد ؛ سرعت بیشتری گرفته میشود

    در این برنامه ، چندین مبدل فرمت همگی جمع شده اند و انتظار شما را میکشند تا فایل مورد نظر خود را تغییر فرمت دهید در مدت زمانی کوتاه و اندک!!!

    توضیحات این برنامه در سایت شرکت سازنده آن به شرح زیر می باشد:

    Free Studio is a complete multimedia package developed by DVDVideoSoft. All of its free apps are organized in 5 sections for an easy access: Downloaders, Uploaders, Converters, Recorders and Editors.

    Free Studio gives you the tools to:
    – download and convert YouTube video to MP4 and MP3 for any computer, Apple, Android or Windows gadget;
    – convert video and audio files between different formats or for iPhone, iPad, iPod, Windows and Android devices;
    – edit video and audio with minimum time and efforts;
    – make screen captures and record videos from the desktop;
    – record video and audio from Skype;
    – upload video and music to YouTube and Facebook;
    – download files from YouTube, Instagram, Dailymotion, Niconico and Coub.

    Free Studio does not contain spyware or adware. It’s absolutely free and completely safe to install and run.

    DVDVideoSoft’s products are freeware. In order to maintain product development and provide you with high-quality software, DVDVideoSoft may bundle links to other websites and third-party apps installations including toolbars in its products. Every time DVDVideoSoft products are installed, you have an obvious option to accept or opt-out of such installations.

    Windows 10, 8, 7, Vista, XP SP3
    قابل نصب در ویندوز های ۷ ، ۸ ، ۱۰ و ویندوز XP سرویس پک ۳

     دانلود Free Studio – نرم افزار تغییر فرمت حرفه ای و رایگان

     پسورد:www.gldownload.ir

     حجم:۵۹ مگابایت

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر