نرم افزار ساخت درایو مجازی با DAEMON Tools Lite v.10.4.0

    DAEMON Tools Lite

    DAEMON Tools Lite

    نرم افزار DAEMON Tools Lite یک نرم افزار جهت ساخت درایو مجازی و ایمیج گیری می باشد و بسیاری از کاربران مخصوصا کاربران ایرانی از این نرم افزار جهت ساخت درایو مجازی استفاده میکنند.

    حالا شاید از خود بپرسید درایو مجازی چیست و چکار میکند؟در جواب باید گفت: درایو مجازی باعث میشود از نرم افزار ها و بازی هایی که فقط با سی دی (CD) و دی وی دی (DVD) اجرا میشوند یک فایل در کامپیوتر ذخیره کرد (درایو مجازی) و از آن پس بدون نیاز به دیسک آن نرم افزار می تواند آن را به راحتی اجرا کنید!

    بسیاری از بازی ها که از سایت های گوناگون دانلود میکنید با فرمت iso یا همان Disk Image File هستند که نرم افزار DAEMON Tools Lite در اینجا به دادمان می رسد!

    شاید فکر کنید حجم این برنامه بسیار زیاد باید باشد ؛ اما اصلا اینگونه نیست و حجم این نرم افزار زیر ۵۰ مگابایت است.

    اما اگر می خواهید از نسخه جدید این برنامه استفاده کنید ، دانلود این برنامه در خود اینستالر نرم افزار اجرا می شود و از اینجا حجمی حدود ۶۰۰ کیلوبایت مصرف میکنید و اگر از آنتی ویروس نود ۳۲ استفاده میکنید و اگر در ابتدا مانع دانلود شدن این برنامه شد ؛ می توانید موقت حفاظت آنتی ویروس از دستگاهتان را متوقف کنید با زدن گزینه Disable Protection و به دانلود بپردازید.

    سرعت دانلود آن بستگی به سرعت اینترنت شما دارد! برای مثال اگر اینترنت شما سرعتش ۱۰۲۴ باشد نهایتا طی ۸ تا ۱۰ دقیقه دانلود به اتمام خواهد رسید و حجم دانلود شده چیزی بین ۲۵ و ۴۰ مگابایت خواهد بود.

    در اینجا برای کاربرانی که نمیخواهد نسخه جدید را دانلود کنند و نسخه قدیمی تر را ترجیح میدهند نیز نسخه قدیمی تر این نرم افزار قرار داده شده است که به دلخواه هر کدام را می توانید از گلدن دانلود انتخاب کنید.

    برخی از ویژگی های نرم افزار DAEMON Tools Lite :

    • ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج
    • ایجاد دیسک های بوتیبل
    • ساخت درایو مجازی برای اجرای بازی ها
    • پشتیبانی از اکثر فرمت های ایمیج *.mdx, *.mds/*.mdf, *.iso, *.b5t, *.b6t, *.bwt, *.ccd, *.cdi, *.bin/*.cue, *.ape/*.cue, *.flac/*.cue, *.nrg, *.isz
    • مدیریت ایمیج ها
    • سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۷ و ۸ و ۱۰

    گلدن دانلود ؛ بهترین انتخاب برای دانلود …

    جهت برسی نسخه جدید تر می توانید به این سایت مراجعه نمایید

    برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر