جدیدترین نسخه TagScanner

    با حجم اندک و لینک مستقیم از سرور سایت

    TagScanner

    TagScanner نام یک نرم افزار مدیریت جزئیات موزیک ها می باشد ، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل های صوتی خود را ویرایش کنید برای مثال ، برای آن کاور جدید اعمال نمایید یا کاور آن را حذف و یا کاور آن را در صورت تمایل در سیستم خود ذخیره نمایید و همچنین قادر خواهید بود تاریخ ، خواننده ، آلبوم و متن موزیک را به آن بیافزایید.

    حتما تا کنون دیده اید در برخی از مدیا پلیر های گوشی و یا تلویزیون هنگام پخش موزیک نوشته باشد:خواننده:unknown یا نا شناس و نظیر اینها را ؛ برای اجتناب از این حوادث بهتر است این برنامه را از گلدن دانلود دریافت نمایید.

    با جرات میتوانیم بگوییم این برنامه جزء برترین برنامه های مشابه خود است و سایر برنامه های مشابه حتی به گرد تگ اسکنر هم نمیرسند!

    یکی از ویژگی های این برنامه حجم کم آن است و دیگر ویژگی آن این است که شما از آپدیت برنامه نیز مطلع خواهید شد!در واقع خود نرم افزار هنگامیکه شما به اینترنت دسترسی داشته باشید ، به شما در صورت موجود بودن نسخه جدید ، پیام خواهد داد که آیا مایل بر دریافت نسخه جدید می باشد یا خیر و در صورت پذیرفتن نسخه جدید برایتان دریافت و نصب میشود!

    اگر شما یک وبمستر هستید و یک سایت دارید که در آن موزیک میگذارید و یا اینکه تخصصی برای موزیک می باشد ، تگ اسکنر انتخابی مناسب است و میتوانید در جزئیات موزیک خود تغییرات پدید آورید و نام سایت خود را در انتهای هر فیلد وارد نمایید و از همین جهت با این تغییرات در بین مردم عزیز ، نفوذ بیشتری پیدا کنید!همه چیز اکنون در دستان شماست با استفاده از برنامه TagScanner مطمئنان پشیمان نخواهید شد!

    برخی از ویژگی های نرم افزار TagScanner :

    • امکان تغییر کاور موزیک
    • امکان تغییر سال تهیه موزیک
    • امکان تغییر ژانر
    • امکان تغییر نام آلبوم ، نام خواننده ، نام موزیک و …
    • امکان قرار دادن متن موزیک در خود موزیک (که با برخی از مدیا پلیر ها متن قابل نمایش خواهد بود)
    • امکان گذاشتن یک کامنت در موزیک که این نیز مانند قابلیت بالا در برخی از مدیا پلیر ها قابل نمایش خواهد بود
    • و امکانات بی نظیر دیگر …

ارسال دیدگاه

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت گلدن دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر